Vláda chce odškodnit oběti nucené sterilizace. Zákon má být příští rok

18.10.2014 09:02

Toto odepsal jeden z diskutujících na novinkách.

Sobota, 18. října 2014, 01:14:14  | 
Souhlasím  |
Nesouhlasím  |
-4

Nemám nic proti cikánskýmu etniku na rozdíl od vás. Věřte tomu, že pokud byste se v příštím životě narodili jako cikáně, ten svět by pro vás rozhodně jednoduchý nebyl. Proto moc fandím a podporuju všechny cikány, co se dokázali postavit v tomhle pro ně nepřátelským světě na vlastní nohy...

Dnes jsem na novinkách v diskusi našel tento článek,  a k tomu vyjádření se v diskusi.

No já na to mám tento názor......

Naši spoluobčané romové se u nás za 100let nenaučili ani správně mluvit a vemte si podobné etnikum v USA afroameričané.Jsou z nich herci, sportovci, a i študovaní lidé.A to unich byla rasová segregace pomalu do 80let minulého století....A u nás v době před rokem 1989 měli jsme všichni stejné podmínky.Kolik je u nás romských sportovců co nás reprezentují a herců..atd. Jak to že dnes stejně staří jako já tj.  50letý neumějí pořádně mluvit.O tom dalším nemluvím.A teď si vemte další menšinu a to větnamce jak dlouho tady jsou.Když nebudem počítat těch pár tisíc do konce roku 1989.Tak po revoluci jich zde je už podstatně víc. A ejhle podívejte se, děti už se učí v našich školách a umějí perfektně česky......za 25 let!!!Tak to je můj názor...

PS.proč píši zde a ne pod výše jmenovanou diskusi.To proto že když se chci zaregistrovat tak mi to napíše že teď je to pozastavené pro velký zájem uchazečů a toto mi tam odepisuje už přes půl roku, a mohu se tam svobodně a bez censury (opravdu)vyjádřit jen 2x.Co dodat.No tak jsem si založil tyto stránky a vyjadřuji se zde.A zde můžeme diskutovat a vyjadřovat se kolikrát chceme.

 

Zpět

Kontakt

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode